معرفی گروه تحقیقاتی و پژوهشی تصمیم‌سازان

شنبه 18 ژانویه 2014 | 4,060 بازدید

گروه پژوهشی و تحقیقاتی تصمیم‌سازان

گروه پژوهشی و تحقیقاتی تصمیم‌سازان در سال ۱۳۸۶ با حضور جمعی از دانش‌آموختگان رشته‌های مدیریت، بازاریابی، کسب‌وکار، تجارت الکترونیک، کامپیوتر و … تاسیس گردید و تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف تدوین شده متناسب با چشم‌انداز ترسیمی با حفظ ارزش‌های محوری با تمرکز بر ماموریت سازمانی تصویب شده به کار گرفت.

گروه پژوهشی و تحقیقاتی تصمیم‌سازان از دپارتمان‌های مشاوره، آموزش، تحقیقات و نظارت بر اجرا تشکیل شده است.

Arm

طی چند سال گذشته، فعالیت‌های تحقیقاتی گروه پژوهشی و تحقیقاتی تصمیم‌سازان از مرزهای ایران نیز عبور کرده و هم‌اکنون چند پروژه تحقیقاتی در کشور افغانستان در حال انجام می‌باشد.

دپارتمان مشاوره

Moshavereh

ارائه‌ی مشاوره در زمینه‌های مدیریت، برنامه‌ریزی، استراتژی، بازاریابی، تبلیغات، برندسازی، تولید و … توسط اساتید مجرب و کارآزموده از جمله فعالیت‌های دپارتمان مشاوره می‌باشد.

دپارتمان آموزش

modavem

با توجه به نیاز بازار کار به نیروهای آموزش دیده و متخصص و ضعف سیستم آموزشی کشور در زمینه‌ی پرورش مهارت‌ها، گروه پژوهشی و تحقیقاتی تصمیم‌سازان بر آن شد تا با ایجاد دپارتمان آموزش نسبت به پر کردن این خلاء آموزشی اقدام نماید و با همکاری موسسه فرهنگی موعود اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی با رویکرد پرورش مهارت‌ها نماید.

این دوره‌ها در زمینه‌های بازاریابی، فروش، مدیریت، مهارت‌های ارتباطی، زبان بدن، تبلیغات، برندسازی و … در سطوح مختلف می‌باشد.

دپارتمان تحقیقات

research

مدیران برای آن که بتوانند بهترین تصمیمات مدیریتی خود را گرفته و نسبت به اجرای صحیح آن‌ها و ارزیابی عملکرد اقدام نمایند، باید تحقیقات علمی و مستندی در اختیار داشته باشند. از آن‌جا که انجام کارهای تحقیقاتی به دلیل تخصصی بودن و زمان‌بر بودن برای بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی توجیه اقتصادی ندارد و عملا شرایط برای برون‌سپاری پروژه‌های تحقیقاتی مستعدتر و مناسب‌تر می‌باشد، دپارتمان تحقیقات متشکل از تیمی مجرب و کارآزموده در زمینه‌های تحقیقات بازار، تدوین استراتژی، برنامه‌ریزی عملیاتی، طراحی سازمانی، بهره‌وری و … به ارائه‌ی خدمات می‌پردازد.

Golmohammadi00

دانلود رزومه کامل دکتر مهدی گل‌محمّدی (مدرس دوره‌های آموزشی) – ویرایش ۱۳۹۳

لطفا درخواست خود را ارسال فرمایید، در اسرع وقت با شما تماس گرفته خواهد شد.

    نام شما (الزامی)

    آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

    شماره تلفن شما (الزامی)

    پیام شما

    تایید کنید که ربات نیستید با انتخاب فنجان.

    کارگاه و دوره‌های آموزشی تخصصی

    در راستاي معرفي دوره‌هاي آموزشي كلينيك فروش همايش‌هايي توسط اين موسسه برگزار مي‌گردد كه هنرجويان و صاحبان مشاغل ضمن آشنايي با محتواي دوره‌ي آموزشي، مي‌توانند در انتخاب بهترين زمان براي حضور در دوره‌ها تصميم‌گيري مناسب‌تري داشته باشند.

    برای ثبت نام اولیه، در دوره‌های آموزشی فرم مقابل را پر کنید :