توصیه‌های نه گانه برای تبلیغ ماندگار

دوشنبه 27 ژانویه 2014 | 2,330 بازدید

۱-  دستور زبان را فراموش نکنید‌: دیوید الیگوی ادعا می‌کند “اگر می‌خواهید مردم را قانع کنید که چیزی بخرند باید از زبان خودشان استفاده کنید یعنی زبانی که هر روز از آن استفاده می‌کنند”.

۲- آگهی تاثیر‌گذار انتخاب کنید: عامل تاثیرگذار بودن آگهی محتوا و خلاقیت آن است.

۳-چرا باید مردم از شما خرید کنند؟ بسیاری از عرضه‌کنندگان دلیل فروش محصولاتشان را نمی‌دانند. قبل از نوشتن هرپیامی به این سوالات پاسخ دهید‌: “چه چیزی را، به چه کسی و چرا می‌فروشید؟”

۴- تله (عبارت) تبلیغاتی و ابتکاری: برای این‌که در دنیای شلوغ تبلیغات یک سر و گردن از رقبا بالاتر بمانید باید باید یک تله ابتکاری خلق کنید، که فقط و فقط منحصر به شما باشد.

۵- برای رسیدن به ابتکار و منحصر به فرد بودن نیاز به سخت کوشیاست.

۶- بودجه تبلیغاتی مناسبی را در نظر بگیرید.

۷- به دنبال ثبات و انسجام در تبلیغ باشید. شعار شما هر چه هست، در تمام رسانه‌ها می‌بایست یکسان باشد تا شما را با این پیام بشناسند.

۸- ساده بنویسید. برای به خاطر ماندن شعار تبلیغاتی  ساده‌نویسی  را پیشه کنید.

۹- پیام باید واضح باشد. مصرف‌کننده باید با یک نگاه متوجه شود که شما قصد فروش چه چیزی را دارید. توضیحات اضافی از حوصله مصرف‌کنندگان خارج است.

کارگاه و دوره‌های آموزشی تخصصی

در راستاي معرفي دوره‌هاي آموزشي كلينيك فروش همايش‌هايي توسط اين موسسه برگزار مي‌گردد كه هنرجويان و صاحبان مشاغل ضمن آشنايي با محتواي دوره‌ي آموزشي، مي‌توانند در انتخاب بهترين زمان براي حضور در دوره‌ها تصميم‌گيري مناسب‌تري داشته باشند.

برای ثبت نام اولیه، در دوره‌های آموزشی فرم مقابل را پر کنید :