تصاویری از دوره تخصصی کلینیک فروش – ‌سی‌ام تیر ماه الی دوم مرداد ۱۳۹۳

جمعه 25 جولای 2014 | 2,405 بازدید
  1. علی مجیدی نوشته است:

    تصاویر زیبا و پر انرژی استاد گل محمدی عزیز و اون همه میوه های خوشمزه، که با اون سلیقه زیبا چیده شده به انسان حس عجیبی میده.
    من که اونجا نبودم، با دیدن این تصاویر زیبا کلی به وجد اومدم و لذت بردم.
    قطعا این حس، از هنرنمایی یک عکاس با سلیقه و حرفه ای برمیاد.
    (لطفا اسم ایشون رو هم ذکر کنید)
    متشکرم.

  2. تصمیم سازان نوشته است:

    به نام خدا – با سلام از لطف و محبت و دقت نظر شما
    سرکار خانم بصیر عکاس این تصاویر زیبا هستند.
    موفق باشید

  3. رفیعی نوشته است:

    با سلام و تشکر از آقایان گل‌محمدی و پرسنل بسیار پر تلاش و خوش برخورد موسسه فرهنگی موعود، من با ۱۲ نفر از دوستانم از جمله آقای دکتر رئیس‌السادات فوق تخصص کودکان و جراح و آقای دکتر ذبیحی دکترای دارو‌سازی و سرکار خانم رجبیان مخترع و سوپروایزر و…. .
    همگی فوق‌العاده از کلاس راضی بودیم و شب آخر حدود ۳ شب نزدیک اذان صبح (ماه مبارک رمضان بود و نزدیکی‌های سحر) کسی دلش نمیومد بره خونه، به قدری کلاس جذاب و محیط انرزی‌بخش بود‌. حتی یکی از دوستانم که به زور به کلاس آورده بودمش، در کلاس رفت روی سن و تعریف کرد که: “من از شب اول هنگام بازگشت به منزل، از شادی و شعف در ماشین میرقصم.”
    واقعا همین‌طور بود اصلا احساس خستگی که نمی‌کردیم هیچ، بلکه چهار شب پر انرزی را پشت سر گذاشتیم و میرفتیم خونه. واقعا حرف نداشت.

  4. تصمیم سازان نوشته است:

    با سلام و سپاس از تعالی‌جوی عزیزمان جناب آقای رفیعی
    در ابتدا بابت حسن اعتمادی که دوستانشان به ایشان داشته‌اند که به دعوت ایشان حاضر به شرکت در کلاسی از ساعت ۱۰:۳۰ شب الی ۲ بامداد شدند، بسیار تبریک عرض می‌کنم. این نشان از جایگاه آقای رفیعی در بین دوستانشان دارد.
    حقیقت مطلق این است که کلاس بسیار پرانرژی بود، اما سهم بسیار زیادی از این انرژی به عزیزان شرکت کننده مربوط می‌شد که بسیار مشتاقانه و باانگیزه برای آموختن حضور پیدا کرده بودند.
    از این که همه به اتفاق هم، توانستیم لحظات خوبی را در زندگی‌مان به ثبت برسانیم، بسیار شادمان هستیم.
    به امید دیدار همه‌ی دوستان در دوره‌های آموزشی بعد
    گل‌محمّدی

کارگاه و دوره‌های آموزشی تخصصی

در راستاي معرفي دوره‌هاي آموزشي كلينيك فروش همايش‌هايي توسط اين موسسه برگزار مي‌گردد كه هنرجويان و صاحبان مشاغل ضمن آشنايي با محتواي دوره‌ي آموزشي، مي‌توانند در انتخاب بهترين زمان براي حضور در دوره‌ها تصميم‌گيري مناسب‌تري داشته باشند.

برای ثبت نام اولیه، در دوره‌های آموزشی فرم مقابل را پر کنید :