برنامه تلویزیونی رونق

شنبه 16 نوامبر 2013 | 2,227 بازدید

قدرت اقتصادی‌، در دنیای امروز یکی از شاخصه‌های سنجش قدرت دولت‌های جهان به‌شمار می‌آید. قدرتی که در تحولات سیاسی و فرهنگی نیز نقش بازی می‌کند.

دست‌یابی به این قدرت‌، در ایران دهه چهارم انقلاب با شعار دهه پیشرفت و عدالت‌، در پرتو توجه به تولید و حمایت از توان بالای متخصصان ایرانی امکان‌پذیر خواهد بود‌.

توجه‌ای که با تکیه بر رهنمود‌های مقام معظم رهبری و درایت ایشان در نام‌گذاری سال ۱۳۹۱با نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی صورت می‌گیرد. تولیدی که رهایی‌بخش وابستگی و زمینه‌ساز استقلال همه جانبه ایران در این برهه حساس اقتصادی در دنیا است.

برای رسیدن به این هدف والا بی‌شک نهاد‌های فرهنگی برای آشنا‌سازی‌، سهیل گام نهادن در این راه و ایجاد انگیزه‌، نقشی مضاعف را بازی خواهند کرد.

“رونق‌” نیز در این میان می‌کوشد تا بر اساس شعار امسال و تاکید مقام معظم رهبری‌، سهمی در پیشرفت اقتصادی ایران سربلند داشته باشد.

برنامه اقتصادی “رونق” از سیمای مرکز خراسان رضوی، گفتگو با تولیدکنندگان موفق در آیتم محک‌، توجه به نقش بانوان در تولید را در بخش گپ و گفت و فرهنگ‌سازی اقتصادی را در دوکلمه حرف حساب، در دل خود جای داده است.

حمیدرضا شوشتریان در سمت نویسنده‌، تهیه کننده و کارگردان به کمک پژوهش مهدی گل‌محمدی و علیرضا لعل‌، این مجموعه ۲۶ قسمتی را با بهره‌گیری از استودیو مجازی و پرتابل بمدت ۳۰ دقیقه برای آموزش مدیریت کسب و کار تولید کرد.

رونق در قاب نگاه دوربین علی عباسی تصویر شد و با تدوین مهدی حسینی مقدم بر روی آنتن رفت و حسین نظامی در بخش صدا‌، مهدی گل‌محمدی و خانم نورایی با گزارشگری و منصوره خیر آبادی در جلوه‌های ویژه این گروه را یاری می‌کنند.

برنامه تلویزیونی رونق دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌های هر هفته ساعت ۲۲:۱۰ از شبکه خراسان رضوی پخش می‌شود.

لینک منبع

کارگاه و دوره‌های آموزشی تخصصی

در راستاي معرفي دوره‌هاي آموزشي كلينيك فروش همايش‌هايي توسط اين موسسه برگزار مي‌گردد كه هنرجويان و صاحبان مشاغل ضمن آشنايي با محتواي دوره‌ي آموزشي، مي‌توانند در انتخاب بهترين زمان براي حضور در دوره‌ها تصميم‌گيري مناسب‌تري داشته باشند.

برای ثبت نام اولیه، در دوره‌های آموزشی فرم مقابل را پر کنید :